5 saker jag vill ha (materiellt)
Nya nikeskor
Stålarmband i rose
Shortsdress för varmare dagar
En stuga på kusten
Stor påse lördagsgodis mmm

5 saker jag vill ha (icke-materiellt) 
En bättre hälsa. 
En resa utomlands. Eller en... tio!
Mera pengar!
Soooooool och värme
Mina bästa vänner samlade, var alldeles för längesen nu! 

5 saker jag stör mig på
När folk prioriterar fel.
Att det nu är kallt i Sverige igen, brr
Personer som utnjyttar andra och leker offer
Molnen när man ska sola, stick 
Pollenallergi 

5 saker jag älskar 
Min familj
Simon 
Lakrits, mm det bästa
Vänner som trots förändring finns kvar och är densamma 
Te

5 saker jag ska göra idag
Jobba 13-20
Äta god lunch i form av currykycklingwook
Köpa en ny bikini från Lindex 
Köpa godis mmm
Kolla Saltön på 1an

Dom här listorna är lite bilddagboken-style känner jag, nice bästa tiden av livet yes haha

Kommentera

Publiceras ej