att blogga är bara roligt när man känner fört, så har inte direkt prioriterat att skriva ner vad jag gör se senaste dagarna. jag har haft en härlig ledighet på två dagar hemma och det är jag tacksam över! 


idag har jag jobbat och sen bara slöat med godis framför tvn, såg precis Jerry maguire och ååå den filmen är så fiiiin. "You complete me". Blöööö böl hela kvällen lång haha! Imorgon väntar jobb och tvättid, kul söndag jaoo. 



senare i veckan kommer förhoppningsvis jassi hit på häng i solen! WOHO

Annars väntar Ledinkonsert och västkusten om två veckor, hur härligt? Sen börjar det kännas som att värmen är påväg också, det tackar vi för!

Här är en liten vitamindryck jag hitta på mataffären, nåt för dig? Huhi

1 kommentarer

bea

29 Jun 2015 03:05

hahah den behöver jag ( apan som håller får ögonen emojin)

Svar: Hahaha neeee beis❤️❤️❤️
inrerum.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej