Snart dags för hemfärd för att fira mamma som fyllde igår, blir tapasbuffe med kallskuret och hela familjen samlad, perfekt! 
Imorgon vid niotiden åker jag och min bästa bror till Göteborg och summerB, kan inte bli en bättre avslutning på en längre ledighet. Efter denna vecka kör vi på igen som vanligt på up! 

Haha btw så ringde dom precis nyss från espressohouse och ville bestämma intervju med mig? Hon sa att vi redan pratat tidigare och att hon nu ville träffa mig! What? Jag har sökt jobb där för längesen och fick ett mail därifrån för någon dag sen om att de fortfarande håller på med ansökningarna? Va? Aja, hon skulle spara min ansökan och jag skulle ringa upp om jag blev intresserad av mer jobb! Knas. Men kul! 

Nu är jag osäker på om jag verkligen fått med allt i packningen, har dragit ut på det hela dagen för att verkligen inte glömma nåt, så vi får se om jag får med allt! Biljetterna skrev jag ut i söndags, olivia har tågbiljetterna, legget och kortet dvs plånkan är i väskan så det viktigaste är ju med, right? Och trots att det står R E G N på schemat så är jag så exited, galet kul ska det bli!!! 

Nu dags för en kopp te och vänta på Simon att komma hem så vi kan åka, hejs

Kommentera

Publiceras ej