var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu?
Just nu? Får bli på altanen hemma en sommarkväll. Alla är samlade och hemmagjord pizza står på menyn.

vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person?

 Hmm, svår fråga men spontant tänker jag Hannah Widell eller Amanda Schulman, eller blondinbella kanske? Mycket inspiration i dom själarna alltså.

 

vilken egenskap önskar du att du besatt? 

Självdisciplin, gröna fingrar och att jag kunde flyga. 

 

i vilken färg är ditt drömhus målat i? 
Vitt, ljust grå

vilket namn är det vackraste du vet?
Elle, Jill, Ellen, Noah, John (gillar korta namn)

 

vilket är det bästa ordet som finns?

Sommaräng, just nu



vad är det viktigaste att du hinner göra innan du bara är stoft? 

Älska mitt jobb, ha en stor familj och besöka de platser jag vill besöka. 

 

om du bara fick lov att äta en sak i resten av livet vad skulle du välja?
Lakrits.

om du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet vilken skulle du välja?

 Svart


om du bara fick lov att se en enda film i resten av ditt liv vilken skulle du välja?
Oj vad svårt? Får man säga kalle Blomqvist haha?

om du bara fick köpa ett enda ting till vad skulle du välja då?
Linnelakan, okej världenstråkigaste vet men vill haaaa.

vilket språk är det vackraste du vet? 
Franska är fint. 

vilken bok ligger på ditt nattduksbord just nu? Jag har ju dessvärre inget nattduksbord för tillfället men på bordet bredvid sängen är en hög med elsas hemlighet, elsas mode och dom böckerna. 

vilken årstid tycker du allra bäst om? 
Sommaren, våren, vinter och sen hösten.

Kommentera

Publiceras ej