Måndag morgon och jag vaknar med halsont, nej!!! Får inte bli sjuk nu, har ju massa kul att se framemot denna vecka..

Helgen var lika härlig som vanligt eftersom vi var hemma i Örebro! Vår prinsessa fyllde 2år och alla var utklädda och som emma hade fixat, helt sjuuukt! Det var iallafall hur kul som helst och jolly verkade trivas i centrum, underbara unge!!!dunderkarlson & blom, klang och prussiluskan påväg till pippikalas!
hela ligan, så kul att alla verkligen gått hela vägen och klätt ut sig! PS. ser ni mina fina knästrumpor?? HAHA!

Igår åkte vi tidigt från Örebro, svängde förbi huset pappa bygger också och ser ut att bli såå bra! Snart kan dom börja lägga in köket också, wii vad fort det går! Fick med mig två marmorplattor också, perfekt som serveringsbräda mmm
Väl framme i Linköping blev det jobb till 17, sen handla, laga mat, duscha och krypa ner i soffan. Idag jobbar jag 13-20.15, imorgon öppning till 17, sen raka vägen till Örebro och onsdag är fullbokad med nagelfix (funderar på höströda?) och hundpromenad med jassi, sen kvalitetstid med mamsen! Torsdag tona håret och hoppas på att det syns mer denna gång.. Fredag 20årsfest/whiteparty så måste hitta nåt att ha på mig tills deesss, samt smycken till det?! Byxor har jag hittat med vad ska man ha för blus? Har letar för mycket och tycker allt sitter fel så vi får helt enkelt se.. 
Juste! Hittade äntligen en hatt som passade, perf till hösten 

Så ingen förkylning denna vecka tack!!! Jobbar igen på söndag så då åker vi tillbaka hit till linkan. 

1 kommentarer

Bror

24 Sep 2015 15:01

Vad bygger din far för hus?!?! :D

Svar: Han har köpt en tomt till hans företag som nya Spiscenter ska ligga och på den tomten håller dom på med en grundrenovering av ett hus som förmodligen zenita och John ska hyra sen 😃
inrerum.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej