hej på er allesammanzz.
just nu ligger jag med min älskling i knät och kollar på Sveriges yngsta mästerkock, haha så himla kul! 
är så nöjd med den här dagen på nåt sätt, har trots regn och långa promenader tagit mig igenom ett träningspass och även en lång jävla väntan. heja mig

snart vankas födelsedag, om 8 dagar blir jag 20 vilket känns helt siick. med systemet och daimtårta hade jag tänkt att fira denna dag, och sen på fredagen fira med familjen och de närmsta. har även ett firade tillsammans med jassi som väntar i maj så fram till dess ska jag hitta något att ha på mig, få naglarna gjorda och även få en snygg lagom bränna. niiice

mina naglar jag gjorde inför balen i Halmstad i höstas. 
såå fina naglar! kanske något inför 20års festen?

/(längtar lagom till sommarn)/




Kommentera

Publiceras ej