måndag 
vilken härlig helg jag har haft! valpmys hela helgen och har laddat upp batterierna ordentligt. nu är jag nästan redo för kommande vecka.. haha.. jobbar helg i helgen så längtar tills denna vecka är över jag kan se framemot att åka hem över midsommar! 

annars i veckan så hoppas jag att det för det första slutar blåsa, så jobbigt att cykla i blåst och solen skiner ju så komigen sommarn kom nu!!! annars ska jag och simpi förmodligen boka flygbiljetter till Budapest. bokade hotell igår så nu behöver jag bara byta bort en söndag på schemat så kan vi åka i slutet på juli! WOHO! Sen ska jag köpa biljetter till Tomas ledin och försöka planera in en 3-dagars tripp till västkusten i sommar! Så känner att denna jobbsommar ändå kan bli riktigt bra. all tid som jag inte jobbar ska jag försöka åka hem och gosa med vår lilla valp, familjen, joline och självklart lilla bebisen som kommer i juli nångång! 

nu ska jag börja göra mig iorning och laga lite mat då jag jobbar 12-20.15 idag! Hejs 
-

Kommentera

Publiceras ej