Söndag och jag ligger i soffan och kollar på fotboll med Simon, okej nej jag kollar inte för det är tråkigt och ointressant så låtsas kolla för Simons skull :))).
Helgen har varit toppen, eller ja, jag hade min helg innan lördag då jag jobbat både igår och idag men det har varit niiiice!
I fredags gick vi på stan och shoppade, kollade studenterna, åt asiatiskt i värmen och avslutade med en flaska rose i solen! Underbar dag och det var sååå varmt!! Önskar att vi hade haft denna värme på vår student förra året.. Men men, ska icke klaga. 

Imorgon ska jag städa här hemma samt kolla lite secondhand, behöver även en matta från lagerhaus till balkongen och en liten vas till toan! På tisdag kommer moster, mamma och hundarna hit och hälsar på och åh det ska bli så mysigt! 
-behöver valpmys nu-

Hahaha måste bara berätta om vad Simon gjorde härom natten...
Jag gick och la mig lite senare då jag satt uppe och kolla på tv. Så Simon gick och la sig tidigare för att han skulle upp och jobba. Så vaknar han på natten och ser inte att jag ligger där bredvid honom?? Så går han upp, kollar i hallen om mina skor står kvar, och eftersom jag har så många skor framme så kunde han inte se om jag tagit några eller inte. Sen kollar han om min cykel står kvar utanför fönstret och på balkongen om jag sitter där??? Haha så jävla konstig!!! Jag sov ju som en stock precis bredvid honom? Ja ne, han är bra lustig om nätterna alltså. Var bara tvungen att berätta det! Hahaha

Kommentera

Publiceras ej