Tre saker du har gjort idag:
Städat, pratat och haft kvalitetstid med mamma


Det bästa som hänt i år?

Hittills, att jag fått ett jobb

Det sämsta som har hänt i år?
Att jag varit arbetslös, det är något jag aldrig vill vara igen. Tappade bort mig själv 

Nuvarande besatthet:
Godis... Och kärlek (på alla plan) ofc 

Mest romantiska som hänt på senaste:
Haha oj, hmm. Ibland när jag kollar Simon i ögonen så glittrar det liksom så fint och då får jag en sån där underbar romantisk känsla, och det gjorde det senast vi sågs.

Tre saker i ditt skafferi:
Tacokrydda, te och allergimedicin.

En maträtt du är sugen på prick nu:
Kan alltid få i mig guacamole. Eller chips med dipp. Okej ingen maträtt men säg tacos eller kolgrillsbaren då. 

Helgplaner?
Träffa Simon, kanske tjejkväll med jassi, kanske vårfest med alla grannarna, kanske inte, väldigt oklara planer inför helgen, tar det som det kommer! 

Kommentera

Publiceras ej