en grön bild från en regnig dag.
idag har jag bara andats och försökt bearbeta min kaotiska valborg. imorgon ska jag försöka ta det lika lugnt som idag, kanske hitta på något lite roligare eftersom denna dag mest bestått av irritation! 

jag längtar så till söndag då mamma och pappa kommer hem från deras vandringsresa, plus att jag åker hem tisdag istället för söndag, wohoo så skönt att slippa söndagsångesten. 

älskar att en sån här dag som idag, då jag egentligen inte gjort något speciellt på, ger mig så mycket energi och styrka, familjen är verkligen det viktigaste och att vara hemma och bara umgås med alla runtom betyder så mycket! 
mami och jag på den årliga "sjunga in julen på stortorget"-traditionen
världensfinaste mamma och jollan på hennes 1års dagsommar i halmstaad

nu ska jag kolla in j aniston på trean, alltid lika bra(snygg)

Kommentera

Publiceras ej