Onsdag och jag är ledig idag, wohoo! Stänger på jobbet hela denna vecka så blir långa sovmornar och "sena" kvällar i butiken. Känns ändå bra då jag börjar få snits på allt med stängningar och sånt plus att jag lär mig såå mycket när jag är själv i butiken, så det känns bra! 

På lördag är det dags för 20-års firande på strömpis och det ska bli såå kul. Hela dagen planerad med jassi så ska bli så kul! Har hittat en klänning som jag förmodligen ska ha med mina nya skor och har spontanplanerat att idag kanske gå o fixa naglarna. Skulle ju gjort dem i Örebro hos en som jag alltid går till men hon är bortrest så blir att köra på chans här i Linköping, men vi får se om det finns någon ledig dropin tid! 

Nu lite housewifes of beveryhills, sen kanske en sväng på solariumet och sedan försöka knåpa ihop en present åt jassi som fyller den 19e! 
Denna elefant satt jag och ritade på i tiiiiimmar i söndags, men är så nöjd!

Kommentera

Publiceras ej