torsdag och inte långt kvar till helg. ledigt har jag ju haft hela veckan så klagar inte, men ska bli skönt med både grillkväll imorgon och vårfest på lördag! 

igår spenderade jag hela dagen med mamma, vi kollade lite olika loppisar, mberg och tant grön i vintrosa. hittade massa fynd och hela dagen var bara så himla bra! så tacksam över att ha en sån underbar mamma som jag kan spendera så mycket tid och tankar med! 
På kvällen hann jag slänga i mig jordgubbar med mjölk (🙏🏼❤️) sen var det mot stan för att spontanhänga med Anna och B, det var lika mysigt som alltid + att det var skönt att ta igen lite tid! Bra kväll. 

Nu lite random bilder
Fullkomligt ä l s k a r att gå promenader i den här naturen, så sjukt mysigt och lugnande. måste bo såhär i framtiden!
Förra året vid den här tiden
Bild från Halmstad när Simon bodde där
-

Kommentera

Publiceras ej