alltså wow vilken underbar födelsedag jag hade!!! började morgonen med att bli väckt vid 05.15, då är jag född haha, i köket väntade frukost, ballonger, champagne och tända ljus, allt hade simon fixat (huur söt?). 
vi åt och bara mös! sen åkte han till jobbet och jag somnade om och vaknade vid 9 typ, lyx! 

under dagen D var jag och handlade, bakade det sista inför ikväll, lyssnade på musik och gjorde mig iorning. sen vid 17 var det dags för första dan på ur&penn och det gick aasbra. har världens goaste chef så det kommer säkerligen bli asbra! 

resten av kvällen spenderade jag med att tacka alla underbara som grattat mig, har så himla många fina människor runtom mig och är så tacksam över allt!!

/  idag då, ja jag ska väl upp och äta frukost strax, göra mig iorning, packa lite osv osv, för vid 12 åker vi mot örebrooo för firande där! ska bli såå nice att komma hem till alla, mest joline haha gullet, och äta god mat och bara umgås! 

hann förresten inte besöka systemet igår så ska väl försöka göra det idag!!
Nej nu orkar jag inte skriva mer, här kommer lite bilder istället.
(asså jag ä l s k a r sånt här, blev som ett barn på julafton haha)

det va min födelsedag deet, ikväll fortsätter firandet med familjen✨

Kommentera

Publiceras ej