åh vad har hänt sedan sist? 



typ det här intressanta. jag har haft firande med släkten, vilket var lika mysigt som alltid och hur härligt som helst! har även hjälp emma med att sälja på loppis och lekt med jollis! 

igår (söndags) var jag på promenad med jassi, hur skönt är det inte att kunna prata om alla små oviktiga detaljer med någon?.
vi fikade, strosade runt på mberg och bara umgicks, så uppskattat! fick även världens finaste present av henne, bääst är hon! visar lite senare när jag fotat den. hann även med en sväng till fjugesta och sen var det dags att rulla mot linkan. 

idag har jag jobbat(vilket gick förvånansvärt bra, sålt min första klocka samt bytt länkar och batteri woho) och nu ska jag tvätta lite innan det är dags att rulla mot friskis! tog hit min cykel igår så älskar det går så fort nu, slipper gå👏🏼

Kommentera

Publiceras ej