EN LISTA

1. Var ligger din mobil när du sover? Under den stora kudden i sängen
 
2. Var är din andra hälft? Jag har så många andra hälftar, dom är utspridda lite överallt
 
3. Ditt hår? Slitet och i behov av en dyr inpackning (som funkar) och blonda slingor
 
4. Din klädstil? Hmm.. bekväm?
 
5. Vad är din plan för veckan? Försöka boka klipptid, träna, jobbintervju, jobba, fylla år och fira 20.
 
6. Vad är det bästa du vet? Stora middagar när hela familjen är samlad och allt bara osar kärlek. 
(bakar hallongrottor med jollis)

7. Vad drömde du i natt? Haha, att simon och jag åt först frukost och sen tacos och han slutade inte klaga på att han fortfarande var hungrig? åh vad jobbig haha!

8. Vad är ditt mål i livet? Jobba med något jag trivs med, ha en stor familj och vara lycklig.

9. Vart befinner du dig? I soffan i vardagsrummet.

10. Vad är din hobby? Inredning i guess

11. Vad är din största rädsla? Att leva ensam och olycklig.

12. Vart vill bo om du får välja fritt? Hmm.. Jag trivs i Sverige så väst/östkusten? Hus vid havet vore något alltså!

13. Vart var du igårkväll? Hemma här i Linköping.

14. Vart är du inte? Jag är inte utomlands som jag gärna skulle vilja vara. Vill även vara i USA hos min bestie
(fullkomligt älskar denna bilden)

15. En sak du önskar dig? Stor summa pengar så jag kan utbilda mig till det jag vill samt satsa på något stort. Köpa hus och resa hade jag inte heller haft något emot att kunna spendera pengar på! 

16. Vart växte du upp? I Örebro, Tjusebotorp. 

17. Vad gjorde du i fredags? Ja hmm, öö gick på tornby, handlade lite och kollade lets dance! 

18. Vad har du på dig när du går hemma?  Simons mjukisbyxor, någon T-shirt och lite söndriga strumpor, lodis hihi 

19. Din tv? Är jag så himla nöjd med, stor, bra bild och inte för svår att förstå sig på👍🏼

20. Ditt favoritdjur? Katter, hundar och inte kaniner.
 
21. Din dator? Är sönder och sliten från skoltiden men ack så älskad. 

22. Din favoritsak? Har så mååånga, men hand- och läppkrämen från Apoteket är så himla bra, tips tips tips

23. Saknar du någon? Bea, joline, mami 
 
24. Din bil? Har min bror för att jag inte behöver den right now.
 
25. Något du vägrar klä på dig? Typ tantkjol? nej vad svårt det var att komma på. JO foppatofflor tar jag helst inte på mig bland folk haha. 
 
26. Favoritaffär? Åhlens tycker jag har allt.
 
27. Din sommar? Var magisk förra året, eller början på sommaren iallafall! Denna sommar ska jag försöka göra till så bra som möjligt. 
glader
 
28. Älskar du någon? Såklart.
 
29. Vilken är din favoritfärg? Att ha på mig eller i inredningen? Svart funkar alltid. 
 
30. Vad skrattar du åt? Sune filmerna, dog igår när vi kollade på Sune i fjällen haaaha!
 
31. När grät du senast? Hmm.. När olivia dök upp utanför dörren tror jag!

Kommentera

Publiceras ej