Mina planer för sommaren: hmm.. äta gott, vara brun, jobba, bada, semestra, leva, cykla och åka cab.

Bästa sommarstället: Åh! På särö, västkusten skulle jag säga, havet, doften och solen är en sån bra kombination! Det gör mig så glaad.


Favoritsommarblomman: Svårt.. Alla blommor tillsammans i midsommarkransen! 

 

Här badar jag helst: I havet på kusten!


Hur länge ska du vara ledig? Som längst 4dagar i rad haha.. Så inget sommarlov här inte! Men dagarna jag inte jobbar räknar jag s semester.


Vad ser du mest fram emot? Solen, varma kvällar, klänningar, grillat och utekvällarna som aldrig tar slut.

Vad kommer du köpa inför semestern? En fin klänning som jag hoppas att jag hittar på fredag! Annars skulle jag behöva ett par shorts..


Det här lyssnar jag på i sommar: Tomas ledin.


Favoritsommardoft: Grillat, regn på varm asfalt, solkräm.


Hur kommer du att göra dig illa? Förmodligen brännässlor, getingar(hoppas inte), skrapsår och en stukad fot på fyllan kanske haha skoja



Vad oroar du dig för? Att det ska vara för kallt för att bada och att jag ska jobba de varma dagarna och vara ledig de kalla o molniga


Hur kommer du minnas din semester sen i september? Förhoppningsvis med ett leende och känna mig "klar" och nöjd med sommarn, som jag gjorde förra året!

 

Den ultimata sommardagen: Vaknar tidigt, matsäcken packad från dagen innan, det är sommarns varmaste dag, ut med caben till en fin strand där det är lagom med folk och världens godaste glasskiosk. Sen eftermiddagen åker vi hem, duschar, fixar oss och äter grillat och sen ut och dansa hela natten lång med världens bästa vänner och bästa fyllan och givetvis bästa nattkäket. Somnar även gott bredvid Simon och är inte alls sliten eller bakis dagen efter! 

-

1 kommentarer

Bror

13 Jun 2015 22:29

Drömsommar ska det bli bror!!!! (Utan stukade fötter förfan hahah)

Svar: Jaa och du ska komma hit!!! (Hoppar helst den delen ja hahaha)
inrerum.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej