hatar att jag alltid vill hem när jag umgåtts med en del av familjen, det får mig att inse att jag trivs mycket bättre hemma! jag trivs här, jag är så glad över mitt jobb och mina arbetskamrater och att vara sambo med simon är bara bäst! men jag saknar allt där hemma, familjen, huset och friheten.. ibland vill jag bara åka hem för att ha semester från lägenhetslivet! jag är så tacksam och stolt över att jag ändå tagit det här steget, nu uppskattar jag allt där hemma sååå mycket mer så är så glad att jag tagit mig så här långt ändå. trots motgångarna sitter jag här, en bra bit på vägen! men det ska bli skönt att komma hem över midsommar, så skönt.


1 kommentarer

Bror

17 Jun 2015 01:01

Kämpa på min älskling!!! Man får sakna, och du gillar ju båda ställena vilket glädjer mig! Familjen finns dessutom alltid kvar om du skulle vilja flytta hem❤️ Du fixar det!❤️

Kommentera

Publiceras ej