Ledighet står på schemat så ska spendera denna vecka här i öret. Sjukt skönt att vakna upp bredvid missen och hunden och kunna ta en långpromenad ute i naturen utan att ta sig utanför stan! 

Gårdagen spenderades med min broder b och vi skrattade så magarna skrek och åt tills vi somna, så som det ska va. Snart åker vi till summerburst och jag är så sjukt taggad, ska bli så sjuuuuukt kul!  
Eftermiddagen och kvällen spenderades hos kusin som fyllt arton så då fikade vi alldeles för god fika och hade trevligt, grattis till ellen också!!! 

Idag ska jag försöka sätta upp persiennen i gästrummet, då jag är trött på att vakna till på morgonen när det börjar bli ljust. Sen ska jag gå en promenad med jassi och förmodligen dricka te o snacka skit! Bra måndag.
Just nu sitter jag i telefonkö till 1177, då jag ska ringa och försöka fixa mer allergimedicin som jag fick utskrivet förra året, den är sluut och allergin ska inte få ta över min sommar✋🏻

Kommentera

Publiceras ej