Kan ni fatta att det är juli redan? Tillochmed en bit in på juli? Nej alltså nyss var det vår och jag väntade på att brorsan b skulle komma hem från Indien och tyckte att skinnjacka var lyx, alltså att det var så varmt ute? What
Nu är vi alltså mitt i sommarn och jag försöker njuta så gott jag kan trots att jag jobbar hela sommaren. Tänk när man får ha riktig semester.. Lyx faktiskt! 
Så vad gör jag? 
Försöker ta varje dag som den kommer, låtsas lite att det är sommarlov faktiskt! Dagarna jag börjar 13.00 äter jag frukost framför sommarlovsmorgon eller nymo och är det varmt läser jag deckare i solen. Mmm det är nåt med juli, sån himla somrig månad! För trots att det spöregnar nu och det är mörkt som om det vore oktober, så kan jag ha balkongdörren öppen och doften av blöt asfalt får liksom fylla hela lägenheten, så himla somrigt! 
Veckorna går sjukt fort och försöker verkligen planera in min lediga tid! Nästa vecka är jag ledig mån-ons (då vi egentligen skulle åkt till västkusten) så då blir det kanske en sväng till Stockholm eller nåt! Planerar men tar ändå varje dag som den kommer, lite så ser min sommar ut. Snart kommer olivia hit också, på tiden alltså, det ska bli såå nice och jag saknar henne för mycket! 

I måndags förnyade jag mitt pass, haha herregud så bilden och underskriften blev haha skrattar när jag tänker på det.. Varför blir det alltid så när man liksom ska behålla passet i 5år? Så skriver man sjukt snyggt på ett kvitto på donken 02.46 istället? Why god why? Aja nobody is perfect😂
I höst ska beis och olivia resa med Hanna och jag vill meeee, nu väntar jag på att min chef ska komma tillbaka från semestern så jag kan planera framtiden lite! Vore så kul att resa med tjejerna, så efter budapest ska det sparas! 
-Dessa två alltså, bästa man kan ha-

2 kommentarer

Bea

08 Jul 2015 15:24

❤️❤️❤️

Olli

14 Jul 2015 13:07

Wiiiieee saknar dig med bror!❤️❤️❤️

Kommentera

Publiceras ej