Ledig måndag och jag har hunnit med att rensa i vår stora gå in garderob, pratat timmar i telefon med jassi, gått på promenad bland höstlöven, druckit te och nu är jag på Friskis och väntar på att passet ska börja! Ovanligt effektiv har jag faktiskt varit idag, kanske beror på att jag åker hem redan på torsdagkväll? Maybee..

Mer då? Fått lite napp på lägenheter men inget spm riktigt passar oss! Vad ska vi med 3 rok till när vi bara är vi två liksom? Nej vi letar och kämpar vidare..

Imorgon ska jag kolla om jag kan sy in Simons jeans, ta en sväng till Erikshjälpen, vill ha en stor spegel som jag kan spraya svart och ha i sovrummet, mm det är mina planer för imorgon! Har egentligen köpstopp på inredning eftersom det bara blir mer att bära till flytten meeen stoppa mig om du kan hehe....

Nuu börjar passet, wish me luck! Kan behövas :D Herrå 

Kommentera

Publiceras ej