Pinchos igår va mmm! Dock ska jag inte ta 5 olika rätter nästa gång, blir föör mycket, mådde nästan illa efteråt så påminnelse till mig själv (4 räcker!!)!

Idag ska jag börja rita på en stor grej som jag väntat med då jag är rädd att det ska faila.. Vi får se om jag vågar mig på det idag! Har annars bara tänkt att packa iorning då vi åker hem direkt när Simon kommer hem från jobbet😃 
Är hundvakt hela fredagen då mamma och pappa åker på vandringsresa till Kroatien ikväll! Sen åker jag tillbaka hit till Linköping lördag-söndag då jag jobbar helg och sen tillbaka till Örebro måndag och tisdag. Haha japp blir flängit men det funkar! 
En bild från formexmässan när jag var där med jassi, så mycket fint!

Nä men jag ska väl äta lite frukost och försöka planera mitt liv litegrann, dags att börja röra lite på fläsket haha! Hejdå

Kommentera

Publiceras ej