Taggartisdag yes yes!
Jobbat 10-17 idag och sen hem och laga myyyyycket god mat med simpi. Blev köttfärsbiffar med lök, ris och tzatsiki till det, mm god matlåda att se framemot imorgon.
Efter det bokade vi flygbiljetter till budapest, jaa knappt tro det är sant! Äntligen säger jag bara, har längtat efter detta så länge. Men nu är biljetterna och hotellet bokat så nu kör vi!!! 

Allsång med Tomas ledin och Mumsmåns var ju inte heller dumt. Värmer upp lite inför nästa helg då vi ska se ledin live här i Linköping, så mysigt! Simon hjälpte mig och slinga håret samtidigt också, så nu väntar jag på att få tvätta ur det! Mer då? Västkusten är också bokat så det ser jag såå mycket framemot, blir härligt med lite semester (haha tre dagar men något ialf!) blink blink

Imorgon jobbar jag som vanligt och sen är det helg för mig del, jassi kommer på besök och vi ska bättra på brännan ordentligt 😁 nu ska jag vandra mot duschen! Hejs

hur söt är inte vår lilla alfa?

Kommentera

Publiceras ej