Tisdag, dagen på jobbet har varit seg då det (som det alltid är på tisdagar) varit väldigt lugnt o butiken. Förutom två kunder på rad precis när jag skulle gå hem som var missnöjda och kastade över timtals av genomtänkta (men oj så orelevanta) argument utan att lyssna alls på mig :( meeen vi kom undan problemet och dom var nöjda och glada när de gick, så får vara glad över det!

Nu har jag cyklat hem, plockat undan i läggan, tänt ljus och maten är i ugnen.. Vilken jäkla sambo jag är haha!
Lite Adele i högtalarna (älskar att min guddotter samt brorsdotter samt sötaste ungen också heter Adele, som är en av favvoartisterna) och simp kommer strax hem från jobbet. Ganska mysigt ändå, hösten, mmm jag kan liksom inte låta bli att gilla tända ljus, äppelpaj, promenader i höstskog och stickade halsdukar osv osv. SÅ JAG ERKÄNNER ATT JAG TRIVS I DETTA NU.

Imorgon är jag ledig. Fortsatt sök på lägenheter gäller samt prata med bea wihuu! Tänk att hon snart är hemma igen, min bästa kompis❤️ 

I helgen var det whiteparty ja, huuur bra kväll var det inte? Ååh hade så kul med alla gamla klassisarna mfl!! Började kvällen hos Emelie med Denise, sen gick vi över till malin wong och grattade majsen som stod för kalaset! Där var även massa gulligt folk och allt var toppen. Kvällen avslutades på Ritz och somnade sen bredvid min pojke, galet bra kväll alltså!

Vad har mer hänt? 
Har haft ångest över framtiden
Har njutit av allt runtomkring (självklart skedde detta i Örebro)
Har ätit grillat med la familia för sista gången denna sommar
Har tryckt en twix idag
Har givit min fina pojkvän en klocka eftersom han varit min i mer än två år
Har planerat in shopping på fredag 

Vad ska hända då?
Ikväll äter vi kaneläpplen i ugn med glass mmmmmmm
Nångång i höst ska jag och jassi försöka åka på en kryssning till Finland (dansa, supa och slåss)
Göra en ascool pumpa och bara mysa allt jag kan i öret 
Vinna en miljon 
Kolla på Nyhetsmorgon som jag gör varje morgon för det äger hårt 

Okej känner att det är dags att avrunda denna skitblogg för idag och bara tipsa om att sätta på Adele (19 - albumet är så bra love it jaaa) och bara lyssna och tända ljus och köpa precis det man vill och njuta av det för det är det bästa som finns hejdå 

1 kommentarer

Bror

30 Sep 2015 23:33

Fortsätt blogga mkt mkt mkt bror! Kul att läsaaaaa

Svar: Tycker du??
Okej ska försöka dååå😚😚😚
inrerum.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej