okej skrev värsta långa inlägget men raderade tydligen skiten så nu slänger jag ihop det lite för orkar inte skriva en bok igen :)))

okey, vad händer?
ligger i soffan, kollar på halvåtta hos mig och väntar på att simp ska komma hem! har varit ledig idag så städat hela läggan, färgat ögonbrynen och haft inpackning i håret, mmm nu är jag fräsch! Ikväll blir det pinchos med hela ur&penn-gänget, så det blir goottt! 
varit där en gång förut (också med jobbet) så har lite koll på vad jag ska äta, men dom har ju sååå mycket att välja på så blir spännande att smaka nåt nytt idag! 

Men vad hände med typsnittet nu då? Ååh aja.

Annars då?
Livet rullar på! Jobbar och ser framemot hösten! Ska förhoppningsvis få fler timmar på jobbet och har bestämt mig för att läsa en kurs på distans på sidan av jobbet, spännandeee..
Lägenhetsletandet ska vi också dra igång med, vi flyttar ju ifrån denna lägga i januari så då måste vi hittat en ny! Tråkigt eftersom vi trivs så bra här men kul med något nytt (och förhoppningsvis i förstahand). 
Sovrummet när vi fick läggan:
Sovrummet idag:
Vardagsrum:
idag:

Vad har hänt?
Har haft en långhelg ledig hemma så har hunnit med blåbärsplock med Joline, mamma och hundarna! Även stekt pannkakor, lekt och dansat på bordet med J. Bästa ungen i världen! 
Just ja, var på Carola med mamma också! Guud va bra det va, så himla kul då jag har lyssnat på henne så mycket när vi var små, så det var verkligen jättekul!
Lördags var jag och såg på prideparaden med kusinen, mamma och moster! Tyvärr var det inte lika mycket drag som jag trodde att det skulle vara, men vi hade det roligt iallafall. Kvällen avslutades på satin och sen hem till kusin! Riktigt bra kväll, älskar att umgås med folk som man förut umgicks jämt med, det är liksom så avslappnat för trots lång tid vet man vart man har varann, love it. 
Såå jag har haft det såå bra! 
Nu ska jag ta en kopp te och fortsätta kolla tv. Ska väl försöka blogga snart igen (för din skull bea<3<3<3)!

Pusshej

Kommentera

Publiceras ej