Har väl nästan jobbat varje helg denna sommar så en ledig helg i Linköping känns ovanligt men kul! Vi åker ju oftast hem om vi båda är lediga men denna helg stannar vi här. 

Idag har jag jobbat, tränat mitt första pass på några månader och kommit ett steg närmare lägenhetsbyte! Bra jobbat wihu. 
Jobbet gick bra, är så lycklig som har världensskönaste chef och kollega, lyx! Träningen var tung, kände mig verkligen klumpig och tung men nu är första passet avklarat så nu ska det bli lättare och lättare (pray to God).. 

Ätit lite, sökt lite boenden och funderat ännu ett steg på nyrenoverad lägenhet med hög hyra, det är inte lätt alltså! Klart vi vill bo nytt och fräscht med egen tvättmaskin och torktumlare, men det kostar ju också.. Ja vi får se! I januari måste vi vara ute härifrån iallafall. 

Imorgon är det tvättid som gäller, sedan jobb till 20.15! I helgen är jag somsagt ledig så en tur på stan och kanske bio väntar, det blir mysigt med en hel helg med min simp. Har ju varit ifrån varandra från och till i två veckor ungefär, så blir nice med lite alonetime. 
Pusss

Kommentera

Publiceras ej