Inatt drömde jag så konstiga och jobbiga drömmar så när jag vaknade var jag typ helt slut? Nivet när man känner att man typ inte sovit under natten utan mest drömt och varit med om nån resa av händelser som man själv inte hängt med i? Så var min natt.
-ooom jag behöver detta-
Fick även klart för mig att min chef kommer sluta, och det är jag så ledsen över. Alltså. Vi började samtidigt, eller alltså hon blev chef när jag blev anställd, jag var hennes första anställda och hon utsåg även mig till AM. Så hela den här torbulenta sommaren har vi liksom haft varandra. Deet gör mig ledsen! Men somsagt, även positiva saker kommer ur detta, det vet jag, men väldigt tråkigt ändå. Nu hoppas jag bara att den nya chefen (som vi förhoppningsvis får veta snart vem det är) inte är en satmara haha! Eftersom jag är andreman på jobbet så kommer jag förmodligen jobba mest med henne så ber till gudarna att hon är minst lika skön och avslappnad som min nuvarande chef!
-titta vad jag hitta för gammal bild-

Min lediga dag har jag spenderat i tvättstugan, köket och i soffan. Otroligt vilket exklusivt liv jag lever mmmh!
Letar lägenhet och irriterar ihjäl mig på att det luktar målarfärg i hela lägenheten, vem målar och varför luktar det i vårt badrum? Är j ä t t e a r g över detta, det luktar så starkt och eftersom vi ska bädda rent vill jag inte att allt ska lukta stark målarfärg? Mrrrr

Okej inte min bästa dag idag alltså.. Simon jobbar även långdag, så ska väl sura och bädda tills han kommer så kan jag iallafall avsluta kvällen på ett bättre sätt, att kolla på dessertmästarna och ett jobb för berg känns som en bra idé! Det är något alldeles speciellt att spendera annars meningslös tv-tid med Simon, det känns som hemma på något sätt! Where I belong
-

Kommentera

Publiceras ej