då var det dags att säga hejdå till 19, för imorgon när jag vaknar är jag 20, WOHO! 
känns faktiskt bättre än väntat, har ju somsagt haft lite ångest över att passera 20-strecket men nu ska det mest bli kul. har haft såna underbara dagar denna vecka och har fler att se framemot. 

jag har tvättat, klippt mig, bakat 40tal chocolate chip cookies och tränat. sen har vi handlat och lagat livets tacos också, som ett litet firande då vi inte hinner äta tillsammans imorgon (då jag jobbar första dagen på up mellan 17-20). 
dom blev sega och helt underbart goda. nu ligger dom och väntar på fredag då vi ska fira med hela goa familjen! 

nu ska jag kolla klart på hellenius hörna, sedan borsta tänderna och sist somna (förhoppningsvis) snabbt! 
GODNATT 19, ses imorgon gammel-eve

Kommentera

Publiceras ej